A NAV nem kér személyes adatot telefonon!

Nyomtatás

Egy adózó bejelentése szerint valaki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és bankszámlaadatokat kér. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni. A NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot vagy egyéb bizalmas adatot!

A NAV kéri, ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán, és semmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

NAV

Decrease font size Default font size Increase font size