PUSZTAZÁMORI MOBILPOSTA – értesített küldemények átvételének lehetőségei

Nyomtatás

PUSZTAZÁMORI MOBILPOSTA – értesített küldemények átvételének lehetőségei

 

Minden pusztazámori lakos előtt ismert, hogy 2024. augusztus 1-jétől a Magyar Posta Zrt. mobilposta járattal biztosítja a szolgáltatások igénybevételének lehetőségét.

A mobilposta az alábbi elérhetőségi ponton minden munkanap felvételi tevékenységet végez:

2039 Pusztazámor, Petőfi Sándor u. 1., 08:50 – 09:20 közötti tartózkodási időben.

A házhoz kézbesítés a továbbiakban is változatlan módon történik.

Kérdésként merült fel több lakos részéről, hogyan vehetik át azon küldeményeiket (csomag, utalvány, levél, hivatalos irat), amelyekről értesítőt dobott a kézbesítő a postaládájukba.

A küldemények kézbesítésének és átvételének menete:

  1. Elsőként a kézbesítő megkísérli a küldemény kézbesítését.
  2. Sikertelen kézbesítés esetén értesítőt helyez a levélszekrénybe.
  3. A küldemény az értesítést követő munkanaptól vehető át a mobilpostán, annak kijelölt tartózkodási idejében (munkanapokon: 08:50-9:20).
  4. Ezt követően a mobilposta az át nem vett küldeményeket visszaviszi a mobilpostát indító postahelyre.
  5. Másnap a mobilposta járat ismételten kihozza az értesített küldeményt, ahol - az értesítőn feltüntetett őrzési időn belül -, munkanapokon 08:50-09:20 között újból lehetőség nyílik azok átvételére.

A letéti küldemények átvételére a mobilposta mellett, a település kézbesítését ellátó Sóskút postán (Sóskút, Szent Flórián tér 6.) is lehetőség van. Erre megoldásként a Magyar Posta Zrt. rendszeresített egy nyomtatványt (Címzett rendelkezése postai küldemények letéti kezeléséről), amelynek kitöltésével és leadásával lehetőség nyílik a házhoz kézbesítést ellátó Sóskút posta megadására, így az értesített küldemény a posta nyitvatartási idejében (hétfőn 08:00-12:00, 12:55-17:00, keddtől péntekig 08:00-12:00; 12:30-15:00 óráig) átvehető. A kitöltött nyomtatványt a mobilposta kezelőnek vagy Sóskút postán személyesen lehet leadni.

A fentieken túl érdemes a küldemények átvételére más személy részére meghatalmazást adni.

Cikkünkben említett nyomtatványok a következő módokon szerezhetők be.

 

Címzett rendelkezése postai küldemények letéti kezeléséről

  1. Mobilpostától
  2. Letölthető az önkormányzat honlapjáról az ALÁBBI HIVATKOZÁSON
  3. Személyesen átvehető a Községházán nyitvatartási időben.

Meghatalmazás

  1. Személyesen kérhető bármelyik postán
  2. Letölthető a Magyar Posta Zrt. hivatalos honlapjáról (https://www.posta.hu/static/internet/download/postai__meghatalmazas__1_.pdf)

Előzetes megkeresésünk alapján, a fenti adattartalmat a Magyar Posta Zrt. tájékoztatása szerint közöljük.

 

Pusztazámor Községi Önkormányzat

 

Decrease font size Default font size Increase font size